bene-bellum-binnenkort-in-nederland-verkrijgbaar

Bene Bellum

Skin Tech Pharma Group introduceert heeft op 15 maart 2019 een volledige productlijn voor de behandeling van melasma en hyperpigmentatie geintroduceerd. BENEBELLUM (ofwel ‘goede oorlog’) is een wetenschappelijk onderbouwde productlijn die bestaat uit SkinTech®-peelings, serums, dag- en nachtcrèmes en een Cleanser Foam met selectieve moleculen zoals tranexaminezuur, 4-hexyl-resorcinol en blue light filters.

Benebellum, een complete productlijn voor de behandeling van hyperpigmentatie. Uit jarenlang onderzoek naar de oorzaak en behandeling van overmatige hyperpigmentatie en melasma blijkt de effectiviteit van 4 top ingrediënten in de Bene-Bellum lijn;

Tranexaminezuur is een aminozuur wat een ‘lightening’ effect geeft en roodheid door vaatingroei
reduceert
Hexylresocinol is een organische stof die zorgt voor afremming van pigmentaanmaak,
ontstekingsremmend werkt en een pijnstillend effect heeft
Vitamines A, C en E zijn sterke antioxidanten die ontstekingsremmend werken en celvernieuwing,
wondgenezing en collageenformatie stimuleren. Ook wordt pigmentaanmaak afgeremd door topicale
applicatie van hoog geconcentreerd Vit. C
Blue Light Filter beschermt de huid tegen de schadelijke invloed van HEV (High Energy Visible) Light wat
bijvoorbeeld door beeldschermen wordt geproduceerd en een groot aandeel heeft (8x meer dan
uva/uvb/uvc) in de schade die in de huid ontstaat door licht.

Heeft u last van hyperpigmentatie of melasmaproblemen en nieuwsgierig naar deze nieuwe behandelopties? Neem dan nu contact op met onze huidtherapeuten voor een juist behandeladvies.